Konkurs

"Jak mogłaby wyglądać Twoja Gra?"

ma na celu zachęcenie Ciebie do rozpoczęcia przygody z tworzeniem gier komputerowych

Inauguracja konkursu nastąpiła w dniu 24 października 2014 roku podczas Poznań Game Arena, konkurs trwa do 31 grudnia 2014 roku, ogłoszenie wyników nastąpi do 11 stycznia 2015 roku.

Nagrodą jest wsparcie procesu realizacji pomysłu na grę

Wsparcie obejmuje szkolenia z zakresu tworzenia gier komputerowych oraz mentoring na zbudowanie prototypu gry prowadzony przez doświadczonych twórców gier.



Przyjmowanie zgłoszeń zakończone. Dziękujemy za udział w konkursie.

Zobacz wyniki konkursu na stronie blog.gdsity.pl

Zapraszamy do udziału w następnej edycji - zapisz się na newsletter gdsity.pl

Autor

Zgłoszenie

Nie wiesz jak wypełnić formularz? Skorzystaj z naszej podpowiedzi - kliknij aby obejrzeć wideo.

JURY KONKURSOWE

Maciej Miąsik
MACIEJ MIĄSIK - weteran polskiego przemysłu gier komputerowych - projektant, programista, producent, sound designer, wykładowca. O produkcji gier wie niemal wszystko, zaczynał na początku lat 90. ubiegłego wieku tworząc grę, noszącą od lat miano kultowej - Electro Body. Od tego czasu współtworzył wiele tytułów m.in: 'Fire Fight', 'Reah: Zmierz się z nieznanym', 'Schizm: Prawdziwe wyzwanie', 'Schizm II: Kameleon', 'Sentinel: Descendants in time', 'Wiedźmin' i wiele innych. Od 2 lat próbuje związać gry z branżą filmową w ramach warsztatów Film Spring Open. Obecnie pracuje w własnym studio Pixel Crow nad kolejną grą.
Maciej Szcześnik
MACIEJ SZCZEŚNIK – projektant gier, trener i wykładowca. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Fizyka) oraz Uniwersytetu im. Kardynała Wyszyńskiego (kierunek: Informatyka). Zawodowo związany z firmami CD Projekt, Sleepwalker Games, oraz 11 Bit Studios. Doświadczenie zdobywał pracując na stanowiskach główny projektant walki, główny projektant, grafik 3D, główny projektant rozgrywki. Współtwórca produkcji: Wiedźmin, Wiedźmin 2, Wiedźmin 3. Prywatnie miłośnik gier planszowych.
Marek Ziemak
MAREK ZIEMAK - starszy producent w 11 bit studios odpowiedzialny za portfolio zewnętrznych projektów. Karierę zawodową rozpoczął w 2006 roku w firmie CD Projekt RED, z którą pozostawał związany do 2014 roku. Pracę w branży gier zaczynał jako tester i projektant pierwszej części Wiedźmina, by następnie zająć się projektowaniem i tworzeniem poziomów w grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. W latach 2012-2014 pełnił rolę producenta działów gameplay i animacji w projekcie Wiedźmin 3. Absolwent wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej oraz programu MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

PARTNERZY

Partnerzy