Konkurs

"Jak mogłaby wyglądać Twoja Gra?"

ma na celu zachęcenie Ciebie do rozpoczęcia przygody z tworzeniem gier komputerowych

Inauguracja konkursu nastąpiła w dniu 25 września 2015 roku, a konkurs będzie trwał do dnia 30 listopada 2015 roku, ogłoszenie wyników nastąpi do 15 grudnia 2015 roku.

Wsparcie obejmuje szkolenia z zakresu tworzenia gier komputerowych oraz mentoring na zbudowanie prototypu gry prowadzony przez doświadczonych twórców gier.

Autor

Zgłoszenie

Nie wiesz jak wypełnić formularz? Skorzystaj z naszej podpowiedzi - kliknij aby obejrzeć wideo.

JURY KONKURSOWE

Maciej Miąsik
MACIEJ MIĄSIK - weteran polskiego przemysłu gier komputerowych - projektant, programista, producent, sound designer, wykładowca. O produkcji gier wie niemal wszystko, zaczynał na początku lat 90. ubiegłego wieku tworząc grę, noszącą od lat miano kultowej - Electro Body. Od tego czasu współtworzył wiele tytułów m.in: 'Fire Fight', 'Reah: Zmierz się z nieznanym', 'Schizm: Prawdziwe wyzwanie', 'Schizm II: Kameleon', 'Sentinel: Descendants in time', 'Wiedźmin' i wiele innych. Od 2 lat próbuje związać gry z branżą filmową w ramach warsztatów Film Spring Open. Obecnie pracuje w własnym studio Pixel Crow nad kolejną grą.
Maciej Szcześnik
MACIEJ SZCZEŚNIK – projektant gier, trener i wykładowca. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Fizyka) oraz Uniwersytetu im. Kardynała Wyszyńskiego (kierunek: Informatyka). Zawodowo związany z firmami CD Projekt, Sleepwalker Games, oraz 11 Bit Studios. Doświadczenie zdobywał pracując na stanowiskach główny projektant walki, główny projektant, grafik 3D, główny projektant rozgrywki. Współtwórca produkcji: Wiedźmin, Wiedźmin 2, Wiedźmin 3. Prywatnie miłośnik gier planszowych.
Marek Ziemak
MAREK ZIEMAK - starszy producent w 11 bit studios odpowiedzialny za portfolio zewnętrznych projektów. Karierę zawodową rozpoczął w 2006 roku w firmie CD Projekt RED, z którą pozostawał związany do 2014 roku. Pracę w branży gier zaczynał jako tester i projektant pierwszej części Wiedźmina, by następnie zająć się projektowaniem i tworzeniem poziomów w grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. W latach 2012-2014 pełnił rolę producenta działów gameplay i animacji w projekcie Wiedźmin 3. Absolwent wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej oraz programu MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

PARTNERZY

Partnerzy